Muka Jadi Cantik Tegang Dan Muda


Ibu saya suka sangat2 ngan GLA Complex ni...

Dia konsisten makan GLA ni...

Memang kesan yang sangat ketara...

Bagi saya, Ibu happy. Saya lagi bertambah-tambah happylah kan...

Tak rugilah saya sponsor Ibu tiap2 bulan makan GLA Complex ni...

:)

Antara komen2 yang Ibu saya dapat baru-baru ni...



Haaaa!

Apa lagi tu?

Kenapa tidak anda cuba GLA Complex?

Antara kebaikan GLA :

- membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
- membantu meningkatkan kesuburan
- melegakan PMS (sindrom pra haid)
- membantu dalam menangani menapous
- menguatkan kuku dan rambut
- menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
- menghilangkan jeragat
- membantu menangani ekzema
- melegakan simptom akibat artritis reumatiod
- mengandungi Vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
- menguatkan imuniti tubuh
- memperlahankan proses penuaan
- mengurangkan blood-cot yang menyebabkan serangan jantung
- mengawal kencing manis dan darah tinggi
- mengawal kolestrol
- untuk fungsi saraf

Nak entry lain berkenaan GLA Complex, boleh klik sini...

PM me untuk detail dan harga istimewa! :)
________________________________

Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
Hp | 0182244135
anacomey_84@yahoo.com
FB : Ana Lyana


Disclaimer #1  Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.








♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...