Tuesday, August 5, 2014

Makan GLA Complex Dan Akibatnya



GLA Complex ni salah satu khasiat dia adalah stabilkan hormon orang pompuan nih. Kalau period tak teratur tu, GLA teratur kan... Kalau tak mai mai period tu, Insha Allah konsisten makan GLA, datanglah period tu dengan izin Allah...

Kita cuma ikhtiar kan... tak salah pun...:) Invest kan sikit duit untuk beli Vitamin Kesuburan ni setiap 1-2 bulan apelah sangat nilainya jika nak dibandingkan dengan kegembiraan yang takkan dapat dibeli dengan nilai wang ringgit..:)

Testimoni banyak dah pasal GLA ni... Taip je kat En. Google... dengan 0.34 saat je keluar semua pasal GLA Complex ni. Hebat bukan penangannya..

Berjaya hamil dengan GLA Complex. Tak lupa dengan KetentuanNya juga...:)







Period dah regular... Nak hamil, penting ya untuk regularkan period dulu..:







♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: