K.A.M.I Kids @Giant Equine

Ni adalah cerita sehari sebelum puasa yer... G Pasar Borong Selangor kat Equine untu preparation puasa.. Tersinggah jap kat Giant... Jalan-jalan tgk keperluan apa lagi yang nak dibeli sepanjang bulan puasa... Jalan-jalan lagi, terjumpa la ini di hujung Giant ni... agak terpencil sikit... Rasanya baru nak bukak ni sebab tak berapa nak complete lagi equipment dia...

Hari tu masuk RM5 selama 1jam.. oklah sejam.. budak2 pun tak banyak benda nak main...


Zara suka sangat dapat main pasir tiruan ni... dengan aku-aku sekali masuk.. haha.. ate masa kecik aku pun tak pernah.. =p





Amik ko.. haaa bergolek2 kat situ Dani oiii..



Mainan masak-masak pun ada... Dani pun suka gak mainan masak2 ni.. Nak jadi cef ke Dani?



Nilah kawasan dia.. tak besar pun... belakang tu gelap sebab x siap lagi..


Aku main jap ngan Enady benda alah ni.. syok wooo.. mula2 jual mahal enady ajak main.. dah dia paksa2, jom la mama jom la mama, aku pun main la.. wahhh, syok plak kan... sampai terjerit2 aku ha main tu... Dani kacau pulak at last hahaha.. syok tengok mama main ek bang.. hihi..



Zara tengah demam masa ni.. tu yang dia tak berapa nak aktif sangat... dah main pastu dia dok diamm je...

Demam nak banyak akaiii... =p



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...