Pagi yang indah jangan disangka indah sampai ke petang...=p




Tengah drive. Benti jap sebab trafic light merah. Pandang Kanan. Eh cantiknya awannnn... Masukkan sket building MOF tu, takyah snap pakai any effect, still nampak cantik.. bagi aku la... Taktau la org lain. Berbekalkan sedikit hobi yang suka ambil gambar dan juga ilmu masa menuntut di itm dulu terhasil la gambar di atas. Konon nak buat collection je.. hehe...

Masa tu tak perasan lagi kereta high tempreture. Aku bawak je sampaila kat taska, stop enjin. terdengar macam bunyi gas bocor... sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.. macam tu lah bunyi dia... Cam cuak sket lah aku. hantar anak2 then check apa2 yg aku tau la... 

Bunyi tak hilang lagi.. Tapi aku tgk semua ok. then nak sambung perjalanan ke tempat kerja... On je aircond, hah kau! Menanak jarum tempreture tu naik. Cepat2 parking pastu call boyfren la..=p Dalam hati, mujur lah tak jauh lagi... sambil tgu boyfren sampai, breakfast kat cafe jap... Terjumpa plak ngan Lenon.. exopismate... hehe.. jangan marah aa Qila... =p


Setel breakfast, boyfren sampai... Dia check2 lah apa yang patut... Rupanya ada satu host leeking... nak pegi bengkel kat Shah Alam mcm jauh sangat.. so decide pegi bengkel kat Desa Pinggiran Putra jelah... Haha, jenuhla jugak tadi, boyfren bawak kete, aku jaga pintu bukak sikit bagi angin masuk... tingkap xleh bukak ma.. power window rosak. Bawak laju sket, pastu matikan enjin... on enjin balik, mati balik on jalan mati on jalan mati.. sampai la kat workshop... hehe.. mati enjin sebab tempreture naik tu lah...

Sampai workshop, pomen tu tgk.. rupanya radiator tersumbat.. Haila kete, makin dekat ko nak habis dibayar, ade je problem kamu yer,,=p..

Tunggu jelah sampai petang ni... aku suh pomen tu siapkan sebelum kul 6 ptg.. sebab nak amik anak2 kul 5.30 paling lewat pon.. Harapnya siaplah kan...

Oh ye, thank you so much opismate, Ummy, sebab amik aku kat DPP..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...