Monday, March 10, 2014

Resepi ESP dan Tropicana Twister





Bahan - bahannya :

300 ml air Tropicana Twister (yang dah sejuk, lagi sedap sejuk2..)

1 sudu besar ESP


Cara - caranya :

Masukkan satu sudu besar ESP ke dalam shaker.
Apa-apa jenis shaker pon boleh. Tapi shaker Shaklee best sebab dia ada besi mcm spring dlm tu untuk larutkan ESP.


2. Tuangkan air Tropicana Twister ke dalam shaker tadi. Nak banyak mana ikut suka kome ler..:)


3. Shake, shake dan shake sampai hancur.. Hancur tu maksudnya ESP tu tak berketul-ketul.


Taraaaa!

Dah siap!

Memula minum sorang je.. pastu Enady rasa sikit.. 

Tetiba dia tanya "Mama, macam mana nak buat ESP ngan Twister ni, papa nak lah jugak. Sedap!"

Hihi..

Selamat Mencuba!

________________________________

Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
Hp | 0133396435 / 0182244135
anacomey_84@yahoo.com
FB Page : Dani Dania Store


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: