Blazer Menawan Untuk Wanita Moden



Cantik kan Blazer yang Emma Watson pakai ni... Sweet sangat ngan dia..:)

Emma Watson sekarang ni sangat dikenali dengan watak Hermione Granger dalam franchise terkenal Harry Porter. Nama dia semakin meningkat dalam dunia fesyen kerana beliau mempunyai cita rasa yang cukup tinggi bila bergaya dan menjadi selebriti kegemaran photographer. Dia sangat bijak mengenakan gaya yang sesuai dengan personality dan statusnya. Tak caya?

Tengok je kat dalam gambar kat atas tu. Pakai blazer putih di luar. dan kat dalam just simple black top dan legging hitam. Pastu dipadankan plak dengan sepasang heels yang cukup menawan menambah keserian kepada beliau.



Outwear macam jackets, coats dan blazer selalu menjadi choice untuk menampakkan seseorang tu lagi menarik. Malah boleh dipakai untuk apa saja jenis situasi dan majlis. Kat ofis pon korang still leh bergaya dengan blazer dipadankan dengan top yang ringkas dan skirt hitam. Nampak lebih sofistikated dan trendy. Korang try lah..:)



Bila pakai blazer, korang still lagi boleh ber'fashionista' dengan 'match'kan korang punya dress up dengan aksesori yang sesuai like long necklace dan clutch. Haaa, korang akan nampak more chic n trendy. phewww, confirm akan jadi perhatian dan dorang akan kagum dengan dress up korang tu, percayalah..! :)



Nak citer ni... sekarang shopping online dah jadi trend kat Malaysia ni. Sebab ianya sangat mudah. just klik-klik je then tunggu barang sampai. Dah melambak-lambak website yang offer barang2 menarik. Haha, dalam zaman sekarang yang semakin moden ni, masa itu sangatlah emasnya dan kalau masa terbuang macam tu je rasa macam Ya Allah, sayangnya! Masa berlalu macam tu je.. Dah tak payah nak bersesak-sesak pegi ke Mall, terpaksa redah traffic jem semata-mata untuk carik blazer atau jaket? Shopping online je.. kan lagi best..:)





Kat  ZALORA.com.my, iaitu.. mmm, korang tau kan ZALORA ni ape bende? Alah yang kat iklan tv tu yang perempuan dok terjerit2 tu tgk baju kasut handbag dan macam-macam lagi. Hahaha, aku gelak je bila tgk iklan tu masa mula2 dorang iklan pasal ZALORA ni. Bila dah try sendiri, baru tau... hahaha, patutla perempuan tu menjerit macam orang histeria...=p

Kat ZALORA.com.my korang boleh dapatkan macam-macam rekaan serta warna yang korang mahukan. Jangan tak percaya, brand-brand popular pun ada tau contohnya, Ezra, River Island, KN Key Ng dan kolaborasi istimewa dengan pereka terkenal seperti Melinda Looi x Amber Chia dan Amir Luqman untuk Zalora.

Tak payah korang nak persoalkan tentang selesa ke tak selesa sebab koleksi yang designer2 tu hasilkan adalah daripada bahan terbaik dan produk mereka sangat berkualiti tinggi! 

Jom terjah website designers tersebut atau korang nak senang, klik je Blog ZALORA untuk info lanjut tentang new collection dorang.

Korang boleh shopping online dengan mudah!




♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Dkna Abza said...

memang cantik.. tambah lak modelnya pon cantik

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...