#DaniZara

External hard disk aku dah nak penuh.. Gambar menambun nih dalam hp n tab. Hp dah memberat.. Dah transfer masuk pc opis. Tapi tetap rasa x secure. Makanya aku simpan kat bloglah yer.. sayang nak delete gambar2 dorang ni.. gambar blur pun aku masukkan sekali..:)

Gelagat anak2 makan snek selepas makan nasi lemak sebungkus sorang. Hari Sabtu kot ni. Bila hari Ahad repeat lagilah beli nasi lemak. Kali ni beli lebih satu sebab yg semalam xdapat maknya makan sebab dorang dah makan.. Hehe.. Bertuaaahh nak makan dah.. selera bertukar ye korang ni..

Kadang-kadang nak cepat dorang besar sebab xtahan dengan kerenah dorang. Bila time baik, janganlah cepat sangat masa berlalu.. sebab rindu nanti dorang masa kecik2.. Haha, dasar mak-mak sangat kan.. Ape lagi tambah ler anak... hikhik..











♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...