Wednesday, September 4, 2013

Perkembangan Zara 1 tahun 5 bulan

Zara sekarang dah start bercakap sikit-sikit.. Alhamdulillah... Cepat sikit perkembangan dia berbanding abangnya yang umur 2 tahun baru pandai cakap macam perkataan yang Zara sebut2.

kat bawah ni video dia..

Sempat gak amik tgh tunggu trafik light merah.. Oh ya, garpu n mangkuk jarang tu mmg kena standby dlm kereta. Ini budak sudah rajin nak mengemas dapur. segala periuk besen bagai tu aku dah sorok dalam kabinet. Kalau tak, semua dia nak hangkut ke depan (hall)..


Sep 3, 2013 | zara cakap #1 by nurliyanauzir on Keek.com



Layann..:)



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

antalya said...

gegirl mmg cepat bercakap n jauh lebih petah drpd boboy ana...hasil kajian kt anak2 kita lah. kt anak2 lain xtau hihihi