Perkembangan Zara 1 tahun 5 bulan

Zara sekarang dah start bercakap sikit-sikit.. Alhamdulillah... Cepat sikit perkembangan dia berbanding abangnya yang umur 2 tahun baru pandai cakap macam perkataan yang Zara sebut2.

kat bawah ni video dia..

Sempat gak amik tgh tunggu trafik light merah.. Oh ya, garpu n mangkuk jarang tu mmg kena standby dlm kereta. Ini budak sudah rajin nak mengemas dapur. segala periuk besen bagai tu aku dah sorok dalam kabinet. Kalau tak, semua dia nak hangkut ke depan (hall)..


Sep 3, 2013 | zara cakap #1 by nurliyanauzir on Keek.com



Layann..:)



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...