Diam!!



 

Sep 5, 2013 | diam!!!!#zara by nurliyanauzir on Keek.com


 hai la zara.. geleng kepala aku tgk dia ni...

Asalnya dia tgk papa dia marah Dani. Sekali je papa dia marah Dani, terus dia dapat ikut...

Dorang ni jarang dapat jumpa papanya.. So, sekali tgk papanya marah, gerun je dua orang tu senyap membisu.. Cuba kalau mama.. buat tak tau je. Mama dah tukar jadi incredible hulk pun buat tak tau je... bila mama bertukar jadi perempuan melayu terakhir, elok pulak kan korang ni..

Ingat senang ke nak tukar perasaan marah membara dalam masa 1 saat nak tukar jadi cool.. Susah ok.. urut dada aku...



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
1 comment

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP