Friday, September 6, 2013

Diam!!



 

Sep 5, 2013 | diam!!!!#zara by nurliyanauzir on Keek.com


 hai la zara.. geleng kepala aku tgk dia ni...

Asalnya dia tgk papa dia marah Dani. Sekali je papa dia marah Dani, terus dia dapat ikut...

Dorang ni jarang dapat jumpa papanya.. So, sekali tgk papanya marah, gerun je dua orang tu senyap membisu.. Cuba kalau mama.. buat tak tau je. Mama dah tukar jadi incredible hulk pun buat tak tau je... bila mama bertukar jadi perempuan melayu terakhir, elok pulak kan korang ni..

Ingat senang ke nak tukar perasaan marah membara dalam masa 1 saat nak tukar jadi cool.. Susah ok.. urut dada aku...



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

antalya said...

oitt garangnya ank dara nih..gerun auntie tgk