Terkunci dalam kereta

Masa hari yang orang dok cerita2 pasal kanak-kanak mati lemas tu kan, aku tak berapa nak ambil peduli sebab busy uruskan hal semasa. X tengok berita langsung. Dapat tau pon daripada wasap member..

Aku pernah jugak melalui kejadian yang lebih kurang sama. Bezanya cuma, kereta aku waktu tu beraircond dan mmg aku yang cuai.

Klik sini untuk kisah itu.. http://honeysour00.blogspot.com/2011/09/sangat-mencemaskan.html

Dani dalam kete setengah jam terkurung pon aku dah cuak habes. Inikan pulak 5 jam yang tanpa sedar apa-apa. Ramai yang kondem Ibu adik Nawal Iris tu. Tapi tolonglah, mane ada Ibu yang nak anaknya jadi macam tu, termasuk aku.Jangan lagi ditambah-tambah kesedihannya. Aku tak dapat nak gambarkan macam mana Ibu itu nak hidup lepas ni..

Sedih..

Sejak kejadian tu, memang aku sentiasa berwaspada dan beringat. Nak keluar kereta even nak g isi minyak pon aku cabut kunci. Tak mau pisang berbuah 3 kali.. Kenapa  kali ketiga? Sebab Dani dah pernah terkunci dua kali sebelum ni..

Beringat2lah kita k!



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...