Bertiga je


Entry ni dah lama terperap.
Takpe, kite publishkan aje ye..

Dah selalu sebenarnya aku bertiga je keluar tanpa papa dorang..
Tapi aku akan pastikan yang aku nak pegi mana dan mana.
Kalau setakat jalan2 pastu window shopping, jangan mimpilah.
BUdak2 ni bukan boleh lama2..cranky kang, mama jadi hulk!

Kuar waktu ni nak pegi maxis sebenarnya.
Haha, sampai kat Alamanda, Kakyang dah menanti.
Makanya, Kakyang jagakan dorang, sementara aku g deal ngan Maxis tu nak beli broadband.
Dah setel bab broadband, makan jap kat McD,
pastu pulang..
Pulang jugak bertiga.
KakYang merayap ngan kengkawan dia.

Ok tu je. bai.
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...