Monday, June 24, 2013

Bertiga je


Entry ni dah lama terperap.
Takpe, kite publishkan aje ye..

Dah selalu sebenarnya aku bertiga je keluar tanpa papa dorang..
Tapi aku akan pastikan yang aku nak pegi mana dan mana.
Kalau setakat jalan2 pastu window shopping, jangan mimpilah.
BUdak2 ni bukan boleh lama2..cranky kang, mama jadi hulk!

Kuar waktu ni nak pegi maxis sebenarnya.
Haha, sampai kat Alamanda, Kakyang dah menanti.
Makanya, Kakyang jagakan dorang, sementara aku g deal ngan Maxis tu nak beli broadband.
Dah setel bab broadband, makan jap kat McD,
pastu pulang..
Pulang jugak bertiga.
KakYang merayap ngan kengkawan dia.

Ok tu je. bai.

3 comments:

antalya said...

kalo takat kuar kedai dekat2 umah berani la bertiga je.if jauh or amek masa lama kt luar mmg tak konpiden nk handle anak2 sensorang kan

Ana Lyana said...

@antalya

setuju YUn..huhu

hunnybunny said...

Hye kak..comey dua beradik tu..untung akk..:-)