Monday, May 13, 2013

Welcome to the world, Nur Arissa Raihanah!

Tanggal 29 April 2013, adik ipar aku bersalin. Wifenya si Ijai. Lahirla seorang puteri seberat 2.86kg pada pukul 12.36 tengahari. Alhamdulillah lahir secara normal di Hospital Kuala Lumpur.

Best, hadiah anniversarry ni. 28 April genap setahun dorang kawen. 28 April 2012 gak tarikh BERSIH 2.0. =p

Maaflah Fyqa n Ijai, tak dapat nak tengok kat hospital. Mane nak diletakkan bebudak dua orang ni. Hospital sekarang bebudak takleh masuk. huhu.. Kebetulan 1 May cuti kan, lalu berdesuplah kite ke Setiawangsa sana. Ijai cakap kul 10 pagi dah boleh kuar hospital. Sampai umah mak mertua Ijai kul 12 tengahari. PUKUL 6 PETANG baru dorang balik. HUwaaa, berjanggut tunggu. Tapi takpelah, nasib baik tunggu kat rumah. Siap makan, solat tido bagai la.. hehe..





Baby Arissa..Ijai yang berkenankan nama ni..:)
 
 Dani nak adik lagi ke? No no no lagi yer.. Mama belom ready.



 Anak buah ketiga bagi kakyang. Kakyang pon lambatttt lagi nak dapat anak. Habiskan belajo dulu yep!

 Mama n Zara!


 Ngan ayah Arissa..:)

 Bestnya bau baby!

 Alamak macam buruk lak aku edit rambut palsu si Fyqa ni. Sorry Fyqa..:)

To Ijai and Fyqa,
Selamat bergelar Ibu dan Bapa..
Semoga tabah menghadapinya..hehe..
Selamat berjaga malam..

noted : anak buah pertama bagi aku. Dapat title Maklong dah. Hehehe.. Belah Pahang sana, title Makngah.

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: