Thursday, January 31, 2013

Rambut baru




Balik kampung last 2 weeks.
Then Ibu cakap rimas tengok Zara asyik tergaru-garu.
Aku syak, macam ada pakcik K.
Tapi bila di cari-cari, non ado.

Dah alang-alang kat kampung kan,
ade orang la yang nak pegang kaki tangan dia while aku or Ibu yang potong.
First, aku dudukkan dia atas kerusi, Ibu potong.
Sekali menjerit-jerit lah pulak dia.
Gatal kot sebab rambut tu mencucuk-cucuk.
At last, aku dukung lar...
tu pun tak mau diam.
Bagi tengok cat, baru diam tapi mulut bising. Teruja tgk cat.

Dah siap, baru la cun Zara..
Mulat mulat je muka dia bila dah potong rambut ni..
Tapi maafkan nenek yer Zara, rambut depan tu terpendek sket.
nak ote balik, kamu dah jerit-jerit..

Hehe..

No comments: