Wednesday, January 23, 2013

Nur Izzara Dania #10bulan

tgk tu, nak berkepit je manjanggg..
Zara & papa.. sama tak?
tak ma dok diam..
dagu lekuk ikut papa. abang adik ada dagu lekuk, jeleshh mama..
baru bangun tido. serabai nya rambuttt..
cubaan untuk amik hp mama..
pandai dah punggah beg abang dia..




Tap tap tap..
Kejap sungguh lah hai masa berlalu...

Dah 10 bulan dah baby aku ni.. Makin membesar makin panjang akal lor.. Pening mama. Tapi pening lagi abangnya. Hahaha, sokmo kena lepuk ngan Zara.. kihkihkih..

Kuat menangis jugak ini budak. Sangat challenging yer jaga anak perempuan berbanding anak lelaki. Masa Dani dulu, aku nak masak, leka je dia main kat hall, buat hal sendiri. Zara.. waduhhh asyik nak melekap sesaje! Tak de canla mama nak rehat seminit pun.

Dah pandai tiru gaya orang. Tepuk tangan, babai, tu semua dia dah pandai buat dah.

Suka mengekor mana abang dia pegi..

Dah makan mengarut ngarut dah dia ni. apa yang kita bagi untuk dia, pandai katup mulut rapat takmo makan.. haishh, setakat ni menu faveret dia, kuewtiau sup.

Gigi ada 4 batang yang dah tumbuh tp pendek lagi. 2 btg lagi coming soon. 2 batang bawah 2 btg bawah. Comel jek senyum or gelak2 nampak gigi dia 2 batang tu.. kihkih..

tu je lah, nak g jenguk dia ni.. babai..

3 comments:

antalya said...

tantrum bdk nk cecah umur setahun agaknya kot. sbb iskandar pon sama pe'el memanjang nk menempek kt momy nya. pantang letak terus melalak. mmg langsung xleh nk wat apa, asyik meriba dia jelah

Ibu Dhia said...

kak, comelnye zara.. tembam tembunnnnnn..

Muhammad Faiz Mohamed Saaid said...

besar dah zarra