Friday, October 12, 2012

Mealshake : Kesannya boleh nampak dalam tempoh seminggu


Dulu aku stress anak takmo makan. Sekarang aku stress anak asyik nak makan. Hahahaha, jangan tiru perangai aku ni.

Balik dari taska, sampai rumah, aku selalu perhatikan, Dani mesti terjengket2 tengok atas meja makan tu. Hahaha, kadang kelakar pulak. Aku kan balik sekali ngan dia, manelah ada apa2 kat atas meja makan tu. Dia carik benda nak makan lah tu.

Nampak biskut, dia cakaplah, "Nak kuit, nak kuit" Aku faham lah dia nak biskut. Kalau cakap ngan papa dia, stress orang tu tak faham.. Hahaha..

Lepas Maghrib selalunya Zara dah tido. Elok lepas selesai Solat, bersilatlah pulak aku nak masak. Dan - dan tu jugaklah Dani mintak makan. Tu yang up status ni semalam..


Kesannya dalam seminggu dah perasan yang Dani kuat makan. Yang lagi buat aku terkagum kan, aku saje jelah suap Dani nasi lauk daging masak kicap, pastu aku masuk sekali sayur bayam dalam nasik dia, dia telan. Aaaaaa, wahhh ko Dani. Dah makan sayur? Family aku tau la, yang Dani mmg tak suka sayur hijau2 ni. Dalam suapan nasik tu, kalau ada benda lain selain nasik, memang dia luah balik..

Now, kat rumah, memang aku akan standby biskut ngan roti. Mesti kena ada! Dan aku akan sorok sebab kat umah aku ada pak menti dok selongkar carik makanan. Hahaha, larikkkk..

Ok, untuk sape2 anak dia yang picker eater tu, bolehla cuba.. PM aku k.. Harga istimewa menanti..

PM me untuk detail dan harga istimewa! :)
________________________________

Ana Lyana
Shaklee Independent Distributor [ ID : 894161 ]
Hp | 0133396435
anacomey_84@yahoo.com
FB : Ana Lyana


Disclaimer #1  Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: