Tuesday, July 17, 2012

Selamat berumur 4 bulan anakku!

baru lepas mandi. Rambut yang semakin panjang..:)

Hai puteri mama...

Hari ni genap puteri mama ni 4 bulan. Sekejap je rasa. Macam baru semalam mama beranakkan adik. Percayalah semua ibu-ibu di dunia ni pasti berasa "eh sekejap nya anak aku dah membesar, rasa macam baru semalam melahirkan".

Tiba-tiba hari ni adik tunjuk kat mama perangai baru. Adik suka menjerit. Suara adik dahla nyaring.. Huhu.. Menangis pun boleh tahan suara. Sampai babysitter2 cakap adik Vokal Terbaik. Hahaha, mama anggap itu gurauan semata. Biasalah, adikkan baby lagi. Nanti adik dah besar sikit, adik dah tak nangis-nangis dah kan.. Janji ngan mama ye..:)

Abang tu sayang sangat nagn adik. Orang lain nak dukung, nak gomol2 adik pun abang tak bagi. How sweet abang adik tu. Sangat protective kat adik. Bertuah adik dapat abang yang sangat baik macam tu. Haha, kesian orang nak pegang adik tak boleh.. Nak mama je yang boleh pegang adik ye..

Oklah adik, hari Khamis ni kita pegi timbang berat ngan ukur panjang ye. Jangan notti2 tau.. Mama ngan papa ngan abang sayangggg sangat ngan adik. Nenek ngan aki pun sayang adik. Tadi nenek tanya pasal adik. Nenek rindulah tu. Takpe takpe, nanti kita balik kampung, kita jumpa nenek k..



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

2 comments:

Sue Echan said...

sihat walafiat anak ko.. comel n gebuw gitew.... huhu...

JIVEBUMZ said...

gebussssssssssssss!
cepat sangat dh 4 bulan..akak lagi 2 bulan nie nak kuar baby dah