Sunday, July 22, 2012

Petang 1 Ramadhan



Dah siap masak sebenarnya..
Tu yang ajak bebudak ni turun bawah main kat taman depan blok ni haa..
Sementara nak tunggu waktu berbuka tu kan..
Sebenarnya baru hari ni aku berani nak bawak Dani turun bawah..
Sebelum aku macam seram sikit nak bawak dia turun bawah kalau takde papanya..
Boleh bikin aku pengsan woo kalau dia melasak tak hengat dan waktu nak pujuk dia balik umah..
Hehe..
Hari ni, Alhamdulillah.. Dani mendengar kata..
Hahaha, kalau tak aku umpan dia ngan keropok, jangan harap dia nak naik okeyyy!


 Kawan baru..

 Mama dan adik

 Abang dah start buat aksi ultraman dia.. adoi..




Habis dah. Tata..


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: