Tuesday, June 26, 2012

Souvenir from Vietnam + 5S + Exam KPSL


Tq Puan Bashah..:)

Nampak tak Peringatan 5S kat atas monitor pc aku tu?
Hari persijilan dah nak dekat..
3 Julai nanti.
Dahla time tu ramai PT yang takde sebab amik exam KPSL.
Aku?
Dah 3 tahun aku tak berkesempatan nak amik.
Tahun pertama lepas confirm, aku berpantangkan Dani.
Tahun kedua, aku calon tercicir.. huwaaa..
Tahun ketiga, aku tak isilah borang tu sebab examnya bulan Mei.
Sekali bila tarikh tutup dah lepas, boleh dia postponed exam ni ke bulan Julai.
Insyallah tahun keempat baru dapat amik kot.
Moga-moga sekali amik terus lulus dan dapat naik pangkat..
Amin.



♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

Ummi Echah said...

ecah pun x sempat nak amik...xpe la..tahun depan sesama kite amik ye..