Friday, June 1, 2012

First time jumpa


Hoyeh hoyeh... hai korang..! Baru leh on9 sebab dok langgan maxis broadband RM8 sehari ni... Aku masih di Jengka. Dijangka akan pulang pada Isnin depan..:)

Banyak sangat cerita nak share..Ni salah satunya.. Bertemu dengan rakan maya. huhu.. sebelum ni dok sembang dalam alam maya je..Tak sangka nak jumpa jugakkan..Intan bertandang ke umah mak aku kat Kg. Gajah nun. Seb baik sempat jumpa.. kan petang tu kitorang nak balik Putrajaya..:)

Hai Intan and family..:)

Tq ek sudi datang rumah..Akhirnya dapat jugak jumpa Khalish ngan Jaz. Dua-dua peramah. So, sekejap je dah ngam dua orang tu ngan Dani. Plus Dani pun memang suka berkawan. Sesapa datang umah pun, Dani memang cepat mesra ngan orang..



Baru dapat tau, abang Khalish warded ek..Kena amik neb. Semoga Khalish cepat sembuh k..


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

antalya said...

intan maintain kuwos ek