Friday, June 29, 2012

FB punya pasal... :-)


Hahahahahahahhahahahahahha..!

Panjangnya aku gelak..=p

Dun play play.. Ramai yang giler FB hingga ketagih macam ketagih dadah. Tapi tak termasuk aku la.. Aku dalam proses pemulihan ni.. Haha..

Aku lagi selesa kat Twitter. Sana setiap saat pun boleh up status. Kalau kat FB setiap saat up status, mau kena perli.. Kan kan kan.. Jom sign in Twitter. Up lah banyak mana pun status ko, takde sape nak halang..:)  Kalau tak reti, ko sign in je dulu. Lama-lama pandai lah.. Percayalah.. hehe..


♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

No comments: