Friday, March 2, 2012

Kuew Tiau Hailam + Nasi Goreng Daging Merah + Cucur Udang + Jemput Pisang


Haha..
Hambekkk.. tajuk entry penuh ngan nama makanan..=p

Ni semalam...
CC belanja makan kat Dengkil..
Warung Pak Man namanya..
Sape tau Gerai Wak Jo Nasi Lemak yang femes tu,
maka tahulah  Warung Pak Man ni kat mane..
coz dia sederet je ngan Gerai Wak Jo tu..
Sedap gile ok Kuew Tiau Hailam dia..
Kena dengan tekak aku..
Yang mane sebelum ni belum lagi jumpa masak hailam yang betul2 kena dgn tekak aku selain dari hailam kat tempat keje lama aku masa lepas SPM dulu kat Kg. Manjoi, Ipoh nun..
Terbaik ok kat situ hailam dia.. 
Sekarang akak tokei tu dah tak berniaga kat situ dah..



Ni pulak cerita makan hari ni..
Lunch Nasi Goreng Daging Merah kat Umai De'Cafe
Dekat ngan Monumen Alaf Baru tu..
Ngan Qila n Dayan..
Dorang berdua makan tomyam..
Hari ni Tomyam nya tak berapa nak kaww..
Aku punya meal tu, 
oklah.. boleh je makan..
Kate lapo kan..=p


Lepas makan nasi, kami melantak jemput pisang ngan cucur udang pulak..
Cucur udang ngan jemput pisang memang terbaik la wa cakap lu..
Memang ketat perut hari ni..
Hehe..
Thanks Dayan bawak kitorang naik WUE tu...=p

Dua minggu terakhir untuk aku belasah makan sedap-sedap..=p
Lepas tu haruslah makan lauk pantang kan..
Eh! Lauk orang pantang pun sedap ape kan?
:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

AdaM Hawa said...

terliur sudah tgk daging masak merah!! huhuhuhu