Friday, March 30, 2012

Anak-anak buah adik saya

udah terpeleo't dah kepala Zara

Sampai sekarang tak tau nak gelorkan adik aku sorang ni ape pada anak-anak buahnya..
Last-last panggil Pakcik Anep je..
Pak ngah tak boleh.. 
Adik aku yang no.dua, Ijai dah amik..
Pak Cho, Pak Uda, Pak Tam, Pak Lang, Pak Andak
Haha..
tak glemer katenye..
Ape-ape jelah adik oii..

Uuuuuuuuu...muncung2 mulut ko nak!

Dani dah semakin ok dngan pakciknya yang sorang ni..
Dah mau didukung-dukung, di main-main, 
Kalau tak duluuu..
Dani mana gemor sangat ngan Anep ni..
Asal datang umah je Dani lari..
Nampak je pakcik dia yg ni, menangis2 takmo..
Sebabnya, masa Dani kecik, Anep selalu picit2 pipi Dani..
Haha.. dia ingat tau sape yang selalu sakitkan dia..
Now, back to normal..
Sape yang layan Dani, habis la...
Sampai tak terlayan dibuatnya..
Kalau ada orang datang umah, pastu layan Dani kan..
Habis tak dibaginya orang tu balik..
Siap tarik tangan ajak duduk lagi..
Kalau dah pakai kasut, siap dia menangis2 suh org tu bukak kasut..
Haha..

Sekarang, Dani manja gile ngan MakYang dia..
Dah tak nak dah ngan aku sangat..
 Buat susu ke apa ke..
Semua nak ngan Mak Yang..
 Bagusss, senang mama nak berehat2..
MakYang dia dukung Baby Zara pun dia marah..
Menangis-nangis suh letak..

Tapi, kerenah dia tetap menghiburkan!
Mama sayang Dani sangat2!
:)

pic : kredit to fb Anep

♥ mama Muhammad Dani Emir & Nur Izzara Dania ♥

1 comment:

AdaM Hawa said...

dah cam ank abg sy lak.. sikit² makyang.. (sy la tu..) sampai nak tido pun cari mak yang sambil tarik bantal..