Selamat Pengantin Baru Intan & Adi

Dari kiri : aku, Adi, Intan and Aiman.. kawan sekolah rendah.

Firstly, Selamat Pengantin Baru Intan dan pasangannya Adi..:)

Setelah 15 tahun baru dapat kita ketemu kan...Itu pun di hari bahagiamu.. Itu pun sebab rumah parents mu dekat ngan rumahku.., kalau tak, tidak ku larat nak ku bawa perut yang sedang sarat ini.. Haha.. berapa banyak daa "itu pun"..:)

Intan Nadira binti Abdullah Sani. Kenal sejak dari Darjah 4 kot masa kat Sek. Keb. Klang Gate. Sekolah tepi jalan nun kat MRR2 nun..:) Darjah 5 ngan 6 kami sekelas.. Bergurukan Cikgu Sulaiman yang sangat garang itu..:) Lepas habis sekolah rendah, terus lost contact. Bila dah habis sekolah, baru keep in touch kat Friendster, then baru kat muka buku ni. But still tak jumpa face to face.. since 15 tahun tu.. lame kan?

The Pelamin. Simple n cantikkk..:)
Wedding Intan ni buat kat Desa Pinggiran Putra. Kat area PICC tu.. Huhu, dekat ngan rumah sewa aku dulu. So, dah block date siap-siap on 5 Feb tu dan habaq siap-siap jugak kat Enady yang aku nak pergi wedding Intan ni. Sebabnya nak jumpa kawan-kawan lama.. Memang hajat aku tercapai.. Dapat jugak jumpa geng-geng masa sekolah rendah dulu.. Nisa, Aiman, Yana, Zaleha, Naya, Diana, Shikin, Shaharis, and sape lagi ek..

Yana + Diyana + Ana (aku =p).. 
Bila dah besar makin cantik aku tengok kawan-kawan aku tu.. dah lama tak jumpa kan, jadik cam terkunci gak mulut..Segannn..hehe.. Yana siap jemput lagi wedding dia on Jun nanti. Insyallah Yana. Mase tu pun aku baru masuk keje setelah cuti berpantang 3 bulan..


Ok Intan. Thanks jemput kite tau... Seiras muka awak ngan Adi... :)

Selamat berhoneymoon..Semoga hubungan ini berkekalan hingga ke akhir hayat..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...