Hidung dah kembang

Today

 Officially 38 weeks today..
Huh, makin mendebarkan..
Orang yang tgk aku semua kata, dah tak lama dah ni..
Hidung dah kembang n merah-merah..
Salah satu tanda gak tu nak bersalin dah..
Muka pun dah sembap..
Aku pujuk adik baby suh kuar 1 Mac 2012..
Hehe.. saje je.. kot-kot lah betul kan..
Leh sama bulan ngan abang baby..
Takmo lah esok - 29 feb 2012..
Sian adik baby kang sambut bufday 4 tahun sekali :)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

AdaM Hawa said...

hehehe.. berdebar erk... cam kawan sy, kalau boleh x moo bersalin esok.. sorg kawan sy dah masuk wad ari ni.. tatau ape perkhabarannya..

Nasi Bamboo Sungai Klah

Lamaaaa dah mengidam Nasi Bamboo ni... Padahal kalau balik kampung Perak memang lalu kat sini. Tapi selalu tutup dah. Dia bukak pukul 10.30 ...