Wedding Yana & Shah

Phewww, sebulan aku perap cerita ni... busy dan terlupa dah save dalam draft..:)
So, layan ekk..:)

menu~~sedappp..:)

Ni wedding Yana. Geng sekepala waktu zaman sama2 study kat itm dulu. Sangat seronok tengok dia kawen..Finally! Aku tau jugak kisah2 cintan2 dia dulu2.. Now, dia bahagia.. Tengok muka pun dah tau.. Congrates Yana..:)

kami di table 15..:)

Masa akad nikah ari tu, dia ada jemput jugak. Kat umah dia, Sungai Buloh nun. Tapi aku tak dapat nak pegi sebab kesihatan tak mengizinkan.. Resepsi yang ni kat Tropicana Golf & Country Resort. Resepsi khas untuk kengkawan..kelasss ko Yana! :) Kebetulan Enady free, so aku ajak dia.. Siap aku cakap aku mengidam nak tengok Yana kawen..haha.. boleh? Enady turutkan aje..:) Thanks sayang..

Pengantin tengah bersantap

Boleh tangkap gambar dari jauh jelah.. Maklumlah.. ni bukan kenduri kawen yang biasa2 tu.. yang boleh ko ke depan bersesak2 dngn orang yng nk tangkap gambar.. Penuh protokol..:) so, aku hormat la majlis orang. maka tangkap dari jauh saje..:)

Portion aku.. dua kali aku tambah..=p


Mat Stim aka Aizisyam. Geng sekepala masa belajar jugak dulu..:) Dah beranak satu dah dia..:)


Merah and Mak aji aka Wahida..:) Nama glemer dia kat itm dulu adalah mak aji..:)


Su and her steady. Nak menamatkan zaman bujang jugak ni tak lama lagi..:)


Pengantin lama..=p


Dynas ngan Awal Ashaari pun ada..:)


Classmates AD117 batch 2002-2005, UiTM Seri Iskandar, Perak.


Satu batch jugak. tapi lain2 department.. Fesyen, seramik, fine art.. budak2 AD semua ni..:)


Jumpa blogger famous ni.. sape tak kenal kan?..:)


Ceera n Keisha..


Kena interview ngan pengacara Wanita Hari Ini tu.. Sape ntah, aku tak ingat nama..:)


Group foto..:) Kembang semangkuk muka aku..:(


Bergambar dengan pengantin..:)


The pelamin..:)


Tahniah Yana n Shah again..:)

End!


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...