Penggeli Cicak


Ingat tak status yang aku tulis kat FB ari tu? 
Oppss, yang add fren ngan aku, leh la baca..hehe..:)



Ok, ni lah cicak yang dimaksudkan..
cicak mainan je pun..
Enady punya.
Aku dah terkena jugak dulu..
Ngan cicak memang aku geli
Even ngan cicak mainan ni..
Walau dah tau tu hanyalah cicak tipu, aku still geli..
Dan sifat geli itu dah turun ke anak aku si Dani..
Hahaha..
Aku plak yang syok menyakat dia..

Enady tengok, hanginn je dia..
Dia kata..
"Ma, anak kita laki ma...janganla bagi dia geli ngan cicak.."
"Ma bukan sakat dia la, ma tunjuk kat dia je..dia yang lari mencicit-cicit satu rumah..hahaha"

Jom layan video aku nyakat Dani..
Natijahnya, malam tu dia mengigau ok..
Jenuh aku pujuk dia asyik terbangun menangis sambil tangan buat tak nak tak nak..
Adeii..
Ok sayang, mama tak buat dah..:)




♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

hahaha...comel je dani...
siap geleng kepala tu...klako la dani ne..hehehe

antalya said...

part yg dia lari setempat tu best ekekeke.cian dani.noty la umi ni

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...