Ragam dia


Mata ke atas.. Haha..tak boleh blah mama nak oii.. nasib tangan dia kat bawah lagi bukan di dada...kahkahkah..


Dani says Gooooood.. Tapi tang jari tu bukannnya ibu jari yang buat good, sepatutnya ibu jari lah kan, tapi Dani buat jari telunjuk..:)


Ni dia buat aksi ala-ala main gitar.. maksu dia lah ajar ni.. konon-konon ada gitar la kat tangan tu... Nanti mama ajak papa g beli gitar mainan ek..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...