Monday, December 5, 2011

Kat kampung memang heaven


Masih berada di kampung.. Memang heaven.. dah lama tak bercuti-cuti macam ni punya lama..:) Tambah-tambah pulak tengah musim durian ngan buah rambutan kan.. Dua-dua buah favourite aku tu.. pheww..
Tapi sayang, durian ngan rambutan tu kami takde pokok sendiri.. harapkan pokok kat umah sedara mara je lah.. Thanks to Wancik coz bagi durian yang sedap sangat tu..:) Banyak lebih, so tadi kopek semua dan esok kita buat kuah durian pulak ek..


Nyum nyum.. ada ke yang teringin? =p Aku taklah makan secara tamak dan gelojoh ok.. Aku masih sedar diri yang aku ni pembawa budak yang tengah mengulit-ngulit dalam perut ni.. Hehe.. So, tak makan banyak pun.. 5-6 ulas lepas tu surrender.. lalu minum air masak banyak-banyak...:)


Reaksi Dani bila aku paksa dia makan durian.. Haha, lawak ok.. Siap buat-buat nak muntah , lepas tu dia bluiweekk kan.. Cesss, penat mama ajar ko makan durian dari dalam perut lagi..:)


Alolololo, sedih lak aku tengok.. hihi, lama tak nyakat anak..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: