Final Tentang Dhia



Sedang admire lagu ini..sedihhh~~~

Agak tak puas hati kan ending citer ni sebab Ku Salmi tak dapat balasan yang setimpal dengan apa yang dia dah buat kat keluarga Dhia.. Satu je la balasan yang kita nampak, anak dia si Zikir tu pun turut meninggal disebabkan serangan angin ahmar.

Aku suka watak Dhia yang dibawa Nora Danish. Memang kelasss lakonan Nora. Sesuaiii.. Dengan muka dia yang comel dan manja kan.. Sape setuju? :) En.suami konfem yang akan angkat tangan dulu..Peminat setia Nora Danish =p

Maka dengan itu, en.suami dah asyik berzikir kat telinga aku nak nama Dhia Dania kalau yang keluar dari perut aku nanti adalah baby girl.. Dhia Dania Qaireena katanya.

Adoi wahai suamiku intan payung.. panjang sangat tu. Sedar tak nanti kalau anak-anak ni masuk sekolah siapa yang akan amik part tulis nama anak kat buku sekolah dorang kalau tak mama dia ni kan.. Nurdania sudah..=p

Lagi satu, aku ada masa lebih kurang dua bulan lagi nak deliver. Kot-kotlah masa tu, ada slot Akasia lain pulak yang guna nama jugak title dramanya kan.. Kau Maria ke? Oh Fatimah ke kan..Lupa terus nama dan cerita Tentang Dhia ni.:) Nasib baik Soffiya dah lepas.. Nama tu reject awal-awal. Sebab ada kisahnya yang tersendiri..bukan sebab tak sedap ye nama tu.. maksud dia pun baikkan..Tapi bagi aku, nama tu akan mengingatkan aku pada kisah yang tersimpul rapi dalam hati..Biarlah rahsia..=p

Macam nama Dani. Masa Dani lahir, tup tup dalam masa yang sama citer Adamaya keluar kan.. Arwah Faizal Yusuf tu kan nama nya Dani. Orang ingat aku buh nama Dani sebab tgk citer tu..:) Cerita Adamaya keluar kat tv bila en.suami dah register 3 hari sebelum tu..

Melalut dah ni..

Ok tu je, nak cerita. Sekian..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...