Thursday, December 15, 2011

Check up Dani 21 bulan

Dani kat klinik desa Pulau Besar..:)

Thanks to my Ibu cause bawakkan Dani pegi check up kat Klinik Desa Pulau Besar, Kampung Gajah. Dani pun dah beransur sihat. Cuma batuk ngan selsema dia je belum hilang.. Terima kasih sang demam sebab kau dah pergi jauh-jauh.. Syukur alhamdulillah..

Result check up :

Tinggi = 85cm
Berat = 13.1 kg (Ibu cakap, sebelum Dani demam, maybe berat dia naik banyak dan bila demam susut sikit badan dia..)

Kali ni takde cucuk dah.. sebab suntikan imunisasi dia dah setel masa 1 tahun 6 bulan dulu..:) Just continue timbang berat ngan tinggi je..

Dani, mama tak sabar nak jumpa kamuuu.. papa pun rindu..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

JIVEBUMZ said...

alhamdulillah
dani makin beso makin bambam
comelllll!