Friday, November 25, 2011

RagamDani : Mata ke atas!





  • Ana Lyana apsal dia suka buat mata ke atas sekarang?
    44 minutes ago · 

  • Ika Syafiqah gaya die sekarang.. pastu, pandai amik gmbr sendiri.pusing ke belakang telepon, pastu, tengok skrin..
    43 minutes ago · 

  • Ana Lyana hahaha, comel!..:) tak sabar nk jumpa dia.. dia pandai sebut apa dah? ika ajr dia bahasa inggeris tau..:)
    42 minutes ago · 

  • Ika Syafiqah klau die kencing dlm pempes, die pegang tot die. ske makan ayam, panggil mama opah. skrg ni die tengah main helikopter ayh yg kecik tu..
    40 minutes ago · 

  • Ana Lyana hahaha, comel lagi!! lagi lagi.. kakyang citer dani tak suka keluar tak pki selipar ek..:)



Antara conversation aku ngan Ika, Maksu Dani.. Macam-macam dia dah pandai sekarang..:) Argghh, Dani...mama ngan papa rindu lah.. nak buat video call, Makyang pulak dah balik.. lappy dia je boleh buat video call. Lappy mama old session..:)




♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

Fitri Senin said...

kdg2 geram gk kn bila tgk gaya2 cmni..rasa nk gomol2

Myra Jay said...

Hihiii, comel je baut mata cenggitu :-)