Friday, November 11, 2011

Pulang dan meninggalkan dia..

Selepas sakan bercuti kat kampung 4 hari, maka sudah tiba untuk aku pulang ke sini untuk mencari rezeki.. Sedihnya hanya Allah yang tahu..


Dani pun macam tau-tau je mama dia nak balik dah dan tinggalkan dia..Manja sungguh!

Macam biasalah, kami sekeluarga memang suka bergambar.. Gambar diambil untuk tatapan papa Dani..


Owh no! Perut sudah ketara buncet..:)


Tak puas nak gomol-gomol dia..:(


Cubaan untuk gelak..tersnap plak gambar ni..:)


Hah! Udah gelak beso!..:)


Dani nanti main ngan maksu k.. Maksu sayang Dani tau...


Ngan nenek dan mama..


Dari kiri : ika, ibu, dani, ijai dan kakyang..


Gud boy sayang... aminn mama ek..


Lepas terus taknak ngan mama dah ye.. uwaaaa..


Masa ni aku dah masuk kereta dan kereta sedang berjalan. Dani meronta-ronta nak lepas dan memanggil-manggil aku ma..ma..ma...ma.. Mana tak sayu hati aku..



Sampai sini, aku tak tahan dah.. Makin laju air mata dengar dia panggil mama. Aku suruh Ijai berhenti. Dan aku keluar dukung dan cium2 Dani... Alahaiii apakan dayaku.. Dani, nanti mama amik Dani ek, Dani teman mama hari2 pergi keje k..T_T..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

nanonano said...

sukenye tgk perot ana :)