Tuesday, November 22, 2011

Gemuruh Suara!



Aku dah suka ngan lagu ni..

Dok putar je kat Youtube dari pagi .. replay replay replay..hahaha..

Sebelum ni buat tak heran je, suka dengar je kat tv tapi taklah sampai nak carik video ngan lirik bagai kan.. Bila Harimau Muda menang malam tadi terus google lagu ni pagi2 buta kat ofis..

Tahniah buat TM! Sebab berjaya buat lagu yang menaikkan semangat rakyat Malaysia..

Tengok video clip dia tu nampak macam penyanyi yang nyanyi lagu ni ialah Ramli Sarip, KRU, yang suara pompuan tu tak tau..yang rap tu pun tak tau..Sape leh bagi tau?..:)

Nak donlod lagu ni..buat ring tone hp..hahaha..

Gile semangat pagi ni! Nak buat keje rasa best je...kan kan kan..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: