Conrad Murray Didapati Bersalah Sebabkan Kematian Michael Jackson



Selepas enam minggu sessi perbicaraan yang memperlihatkan pelbagai drama, keputusan akhir tidak memihak kepada doktor peribadi paling popular ini.
Berita ini merupakan sesuatu yang akan tertulis dalam sejarah hiburan Hollywood dan dunia secara am’nya — buat selama lamanya.
Awal pagi ini, agensi berita seluruh dunia melaporkan yang mahkamah memutuskan Conrad Murray, bekas doktor peribadi Michael Jackson di’dapati bersalah menyebabkan kematian ikon pop itu sekitar tahun 2009 yang lalu.
Conrad Murray di’dapati bersalah menyebabkan kematian dengan tidak sengaja selepas memberikan dos ubat propofol secara berlebihan kepada Michael Jackson pada malam kejadian di Los Angeles.
Mahkamah telah menetapkan hukuman penjara empat tahun buat Conrad Murray dan kemungkinan besar lesen menjalankan khidmat perubatan beliau akan di’gantung.
Peminat & keluarga yang turut serta dalam sidang terakhir perbicaraan kes Conrad Murray ini berteriak gembira apabila keputusan di’umumkan dan tidak kurang juga yang menangis.


kredit to Rotikaya.com

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...