Wednesday, November 2, 2011

Al-Fatihah


Dari Dia kita datang dan kepadaNya kita kembali..

Innalillahhiwainnailaihirojiu'n...

Takziah kepada keluarga Cc Yusuf bin Othman.. Cc adalah Ketua Pembantu Tadbir kat Seksyen aku ni. Wife Cc telah kembali ke rahmatullah pada 28 Oktober 2011, Jumaat malam Sabtu pada pukul 11.30 malam.

Yang aku kesalkan dan sehingga hari aku rasa menyesal yang teramat, aku tak sempat nak melawat arwah masa arwah admitted kat HUKM 2 minggu lepas. Peluang tersedia depan mata untuk pergi tapi aku memilih untuk dahulukan hal lain yang tak berapa penting.



Arwah dikafan dan disembahyangkan di Masjid Putra pada pagi hari Sabtu, keesokan harinya. Dan dikebumikan di Kuala Kangsar. Tempat asal arwah.



Dalam banyak-banyak gambar arwah yang aku ada, nilah satu-satunya gambar arwah yang nampak muka. Tu pun sipi-sipi je..

Ramai yang agak terkejut bila arwah meninggal kerana ramai yang tak tahu arwah sakit termasuk juga aku dan rakan-rakan opis lain. Arwah sakit apa tu biarlah aku simpan. Mana yang tau tu, taulah..

Semoga Cc dan anak-anak tabah mengharungi kehidupan selepas ini. Arwah meninggalkan 2 orang anak perempuan. Sorang umur 20-an dan sorang lagi Darjah 1..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

Seri said...

asik ckp dgn syahrul, "sian kat aisyah kan"..