Menang

Syukur alhamdulillah. Dalam banyak2 contest yang aku join kat blog contest aku tu >>>> http://iwishiwillwin.blogspot.com. Ni lah kemenangan pertama aku..Hahaha, sangat tak bertuah kan.. Tapi kali ni bertuah..Hehe, terima kasih Nana..

Korang kalau nak join contest ke giveaway ke, korang g terjah blog contest aku tu.. banyak blog2 yang buat giveaway..:)


3D Campbell Book Story (8Pcs)

True Random Number Generator  58Powered by RANDOM.ORG

1. Ana|Lyna
 Thanks Nana..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Nasi Bamboo Sungai Klah

Lamaaaa dah mengidam Nasi Bamboo ni... Padahal kalau balik kampung Perak memang lalu kat sini. Tapi selalu tutup dah. Dia bukak pukul 10.30 ...