Tuesday, August 2, 2011

RagamDani : Haha, cabutlah sendiri..


Kaki dia termasuk dalam no. 9 punya petak.. Dia masukkan sendiri. Hehe, pandai ko masuk, pandailah ko keluarkan Dani ye..


Aku biar je. Nak tengok setakat mana dia boleh keluarkan sendiri.





Boleh je pun keluarkan sendiri..drama je lebih..hahaha..

3 comments:

pja said...

same ngan mikhail..dia yg masukkan penutup tabung kat dlm tabung..pastu nk amik nangis bagai...pja wat dekk je..tgh2 nangis tu bleh je pn tarik penutup tu keluar...
pastu wat lagi...nangis lagi..tp leh tarik keluar sendiri jugak..

macam2 peel dorg ni kan...hehehe

aziyana said...

hahaha..kalo husna ni nages dh..ank manje

AnaLyana said...

Pja : tulah paal, budak2 ni boleh je buat sendiri..tapi kita kena pantau lah kan.. mls nk manja2kan sangat..:)

yana : dani pun nangis jugak tu yana, tapi saje mama dia mls nk layan..:)