Budak melasak


Tengoklah kat bibir dia tu. Tak pasal-pasal dah bengkak sebelah. Akibat jatuh masa main kat playground bawah rumah. Dah cakap dah nanti jatuh sakit..sakit.. Haha, jenuh lah aku explain..budak-budak besar Dani ni, tambah-tambah lelaki pulak tu..manelah nak faham..mama ko ni pun.. Last-last dah jatuh, baru serik.. 5 minit aje seriknye, lepas tu buat lagi. Haishh, pening dah mama ko ni Dani..

Nasib baikla time menyusu dia ok. Macam biasa..
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...