Tuesday, July 12, 2011

Rambut baru Dani


Adeii, sorry lah anakku, Mama terpotong senget lah!

Petang Sabtu yang takde berapa hening lepas.., kan aku nak citer yang rambut Dani dah kena potong tu kan, sebenarnya dah lama sangat aku bercita-cita nak potong rambut depan dia. Sebab rimas bila rambut depan dia tu mnyucuk-nyucuk mata. Asyiklah tergonyoh-gonyoh mata. Bila cakap ngan papa dia nak potong rambut, papa dia cakap nantilah kita g kedai. Sampai ke sudah la tak berpotong, mamat tu makin lama mkin panjang rambutnya.


Dengan keberanian yang ada, masa Dani tido tu, aku beranikan diri gunting rambut dia. Papa dia keje. Hikhik, line clear la kan..takde sape nk cakap jangan jangan..=p


Tangan menggigil-gigil nak potong sebab takut tersalah gunting. First time kan.. Dulu ibu yang potong kan. Masa nak potong tu boleh pulak dia bergerak-gerak. Agaknya gatal sebab rambut tercucuk mata. Dan jadinya, aku terpotong senget. Nak ote balik, dia dah bangun. Alahaii..


Takpelah kan Dani. tak nampak sangat pun..Hahaha..larikss..



4 comments:

Zana Adieyza said...

mesti susah nak gunting rambut tu.. dani kan aktif, so mestilah dia gerak2 kan..

JIVEBUMZ said...

hehe ok la tu brani gak nana potong.. kalo tgu lama2 nanti bertambah panjang rambut tu.. apa kata meh botak macam esya hehe

antalya said...

xnak cuba dani botak ke? hehehehe

AnaLyana said...

zana : ye..sebab masa dia tdo dan dia terkejut terkejut bila rambut yg dah potong terkena muka dan telinga dia..huhu

kak ila & yun : uwaaa..tak mo takmo botak..dulu dah botak..lain je ghupa dia..