Rambut baru Dani


Adeii, sorry lah anakku, Mama terpotong senget lah!

Petang Sabtu yang takde berapa hening lepas.., kan aku nak citer yang rambut Dani dah kena potong tu kan, sebenarnya dah lama sangat aku bercita-cita nak potong rambut depan dia. Sebab rimas bila rambut depan dia tu mnyucuk-nyucuk mata. Asyiklah tergonyoh-gonyoh mata. Bila cakap ngan papa dia nak potong rambut, papa dia cakap nantilah kita g kedai. Sampai ke sudah la tak berpotong, mamat tu makin lama mkin panjang rambutnya.


Dengan keberanian yang ada, masa Dani tido tu, aku beranikan diri gunting rambut dia. Papa dia keje. Hikhik, line clear la kan..takde sape nk cakap jangan jangan..=p


Tangan menggigil-gigil nak potong sebab takut tersalah gunting. First time kan.. Dulu ibu yang potong kan. Masa nak potong tu boleh pulak dia bergerak-gerak. Agaknya gatal sebab rambut tercucuk mata. Dan jadinya, aku terpotong senget. Nak ote balik, dia dah bangun. Alahaii..


Takpelah kan Dani. tak nampak sangat pun..Hahaha..larikss..



Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...