Main je lebihnya


Semalam aku ajar Dani makan sendiri. 5 minit pertama memang dia makan. Lepas tu, aku teruskan keje-keje di dapur dan biarkan dia makan sendirian sambil ngadap Babytv. Korang tau apa jadi? Huhu, habis pinggan melayang dan mee tu bertaburan atas lantai. Uwaaa, Dani, mama suh makan lah, bukan suh main.


Masa aku intai dari dapur elok je lagi dia amik mee tu makan masuk mulut..Haishhh, anak anak.. kena sabar bila nak ajar sesuatu kat diorang ni..:)






Feel free to visit :
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...