Thursday, July 14, 2011

Main je lebihnya


Semalam aku ajar Dani makan sendiri. 5 minit pertama memang dia makan. Lepas tu, aku teruskan keje-keje di dapur dan biarkan dia makan sendirian sambil ngadap Babytv. Korang tau apa jadi? Huhu, habis pinggan melayang dan mee tu bertaburan atas lantai. Uwaaa, Dani, mama suh makan lah, bukan suh main.


Masa aku intai dari dapur elok je lagi dia amik mee tu makan masuk mulut..Haishhh, anak anak.. kena sabar bila nak ajar sesuatu kat diorang ni..:)






Feel free to visit :

6 comments:

Zana Adieyza said...

xpe kak.. lama2 nnti oklah tu.. yg pntg akk dh ajar dia kan..

aziyana said...

hehehe bukan ke mami mmg tukang kutip makanan? kire ok la tu kan dani?hikhihkihk

antalya said...

utk memudahkan keje, supaya tak perlu mengutip makanan ank bertaburan sila aplikasi kan cara saya. 'bentang kain.kasi ank mkn atas kain tu.dh selesai kibas2 kan kain dlm tong sampah'.kan senang pastu xyah nk kutip sisa2 mkanan,ngelap n mop bagai.

JIVEBUMZ said...

hai dani makan megi jer hihihi bak sketttt

Fadilah R. said...

mmg pun ana. imaan pun same je. tp mmg kena ajar tp kita ni penat sikit lah nak mengemas. huhuhu.

nanonano said...

na malas lg nk ngajor mika sbb malas nk ngemas, ekekekek :p