Hepi belated bufday buat adik-adikku

Mohd Hanif bin Uzir
Nuremilia binti Uzir

Hari lahir adik yang no.4, KakYang pada 21 Julai 2011 yang lalu.

Hari lahir adik yang no.3, Anep pada 26 Julai 2011 yang lalu jugak..

So Along nak ucapkan hepi belated bufday version kat blog ye adik-adikku. Along dah wish on that day korang punye bufday through FB dan SMS kan..:) Bertuah korang dapat kakak macam Along ni. Hahaha.. #TTDMKA

Masa kecik2 dorang ni suka bergaduh. Dua-dua agak panasssss. Lahir bulan yang sama kot.. Huhu..jenis degil sikit dan hati kering. Bukan macam aku ni. Agak sensitif. Actually bukan agak. Tapi memang sensitif orangnya. Tgk kucing kena tendang2 pun aku boleh nangis, tgk citer hindustan, kena marah apatah lagi. Kalau tengah marah pun aku yang nangis. Haha..langsung tak jadi marah.=p

Ijai, adik aku no.2 tu jenis cool sikit. Relax je. Teringat dulu masa dia bersunat. Haha, air mata bergenang je sakit..yang Anep punya dah meraung-raung satu kampung dengar. Upsss, sori adik..terimalah kenyataan ye..=p

Ika pulak, biasalah anak bongsu. Dimanjakan oleh ibu ayah kakak2 dan abang2nya..:) Merajuk tu sinonim dah ngan dia. Kalau dia tau aku nak balik kampung, siaplah dia punya wishlist panjang berjela. Haha, takdelah, dia mesti suh beli cekelat. Tak padan ngan anak dara dah. Tahun ni UPSR. Semoga dapat menjawab exam ngan tenang lepas raya ni. Huhu, takleh raya sakan lah Ika..:)

Tajuk nak citer lain, tapi termasuk cerita hal adik2 aku sekali. Hehe. Motip? Aku rindu dorang. Rindu ibu ayah jugak.. Ok minggu depan balik..:)

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...