Monday, June 13, 2011

Anak ikan + Bapak ikan + Mak ikan


Yeay! Akuarium dah bersih...
Kalau tak sebab ada audit 5S, takdelah aku nak cuci akuarium ni kasi bersih..
Hahaha, sebelum cuci, mulut ni tak berhenti membebel, sebab keje aku kat opis tgh banyak..
Uwaa, komengaaa..


Ikan ni menyorok kat celah-celah akar pokok tu seba dia nak beranak..9 ekor semua anak dia. 
Bila aku tinggalkan cuti Sabtu Ahad, datang opis pagi tadi tengok-tengok dah hilang. Sah! dorang yang beso-beso ni makan anak ikan tu. 

Alahaiii..ikanku..

No comments: