Tidur awal, bangun pun awal


Gambar pada pukul 5.30 pagi hari ini..Biasa Dani memang macam ni. Lepas Maghrib memang time tido dia. Kalau mata dia tahan, paling lama pun lepas Isya' la, pastu konfem akan tantrum. Hahaha.. Tu yang bangun awal tu. Pukul 5.30 pagi dah segar bijik mata. Aku selalu bangun pukul 6. Jam memang set pukul 6 pagi. Bergantung dengan jam je. Tapi kini tidak lagi. Alarm aku adalah Dani. =p

Kul 5.30 pagi bangun rupanya nak poo poo. Hahaha. Teruslah aku mandikan dia. Mandi air suam ye. Kang sian dia lak kalau mandi air biasa, sejukkk..

Sempat lagi aku update sebab nak tunggu pukul 6 jugak. Hihihi..=p

Babai korang, jumpa kat Opis nanti..:)
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...