Thursday, May 26, 2011

Tidur awal, bangun pun awal


Gambar pada pukul 5.30 pagi hari ini..Biasa Dani memang macam ni. Lepas Maghrib memang time tido dia. Kalau mata dia tahan, paling lama pun lepas Isya' la, pastu konfem akan tantrum. Hahaha.. Tu yang bangun awal tu. Pukul 5.30 pagi dah segar bijik mata. Aku selalu bangun pukul 6. Jam memang set pukul 6 pagi. Bergantung dengan jam je. Tapi kini tidak lagi. Alarm aku adalah Dani. =p

Kul 5.30 pagi bangun rupanya nak poo poo. Hahaha. Teruslah aku mandikan dia. Mandi air suam ye. Kang sian dia lak kalau mandi air biasa, sejukkk..

Sempat lagi aku update sebab nak tunggu pukul 6 jugak. Hihihi..=p

Babai korang, jumpa kat Opis nanti..:)

3 comments:

Fadilah R. said...

imaan pun bangun awal jugak tp dlm pukul 6-6.30 mcm tu. kite set alarm pun selalu terlajak. kalau anak bangun je baru ibunya bangun. =P

antalya said...

maghrib dh tido?? alahai pendek nya masa dani nk manja2 ngan mak ayah dia yer.dh la siang kamu keje

Dayu said...

perrghh
giler kentang la ana
update blog pagi2
tp dah ada anak kecik ni. mana merasa kan nak bgn pukul 9 lagi
paling lambat 7.30..