RM RM RM RM RM RM RM RM RM


Mataku berblink-blink RM je ni. Hahaha...So, bayangkanlah korang baca tajuk kat atas tu sambil nampak atas kepala aku keluar RM RM je. =p

Last week, hari Rabu kalau tak silap dapat RM0.80. Esoknya RM1. pastu bila check pagi ni tengok-tengok dah RM8.++. Mau tak bersinar bercahaya mata ko tengok duit. =p Walaupun sikit je, atleast naik jugakla sehari sehari kan. Lagi laju wey daripada BE Nuffnang. *Dah lama tak dapat BE..:(

Actually, aku dah register lama dah ChurpChurp ni. Tapi tak terbuat assignment nya. Pastu busy pulak. Email yang dorang hantar aku buat taktau je. Hehe. Maafkan ku ChurpChurp.

Baru last week, aku baru bergiat cergas dalam ChurpChurp ni. Tak sangka dengan kerajinan aku ni post sana sini iklan ChurpChurp, earning dia naik dengan cepat. Kalah Nuffnang. Tapi Nuffnang pun aku tetap setia dengan dia. Lagipun ChurpChurp ni bawah company yang sama jugak. Royalty Nuffnang aku dah pernah cash out dulu. Kali ni, nak kumpul banyak2 dulu baru nak cash out.

So, korang, sesape yang belum register ChurpChurp klik sini.

Tak rugi pun. Kalau korang rajin buat assignment ChurpChurp ni kat Twitter ada Facebook, banyaklah korang dapat. Tak susah pun nak register ChurpChurp ni. Isi borang pastu submit. Habis cerita. Sekejap je nanti dah dapat assignment dari dorang. :)

Jom register. http://www.churpchurp.com/AnaLyana/invite/

Berbaloi-baloi.:)

3 comments:

nanonano said...

owhh xley jd ni,
aku pun ade cc neh,
tp duk sekung ctu xperna nk promote bagai, hahaha
xreti lg sbenornye nk bt ape, haha xpe2 kene blajor dlu,
nk untung gak..xaci la tgk org lain je untung kan :P

Dayu said...

churp2 mmg laju je earning dia
dulu masa tak dpt BE nuff awal taun
dok layan churp2 je
masyuk gak
tapi masih tidak boleh nak cash out la

aziyana said...

daku adlh slh sorg yg buat dek jer pasal churp2 ni
pdhl org lain dh berjimba2 ngn benda ni..adoi..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...