Petang yang damai


Petang-petang Sabtu ni korang g mana? Aku pagi tadi pegi ziarah kakak ipar yang sarat mengandung kat Nilai nun. Kul 2 petang balik sebab Enady nak keje kul 4 petang. La ni tengah lepak-lepak kat umah ngan Dani. Kul 6 petang kang nak bawak Dani turun main playground kat bawah umah ni.


Sementara ni, biarkan dulu dia main kat balkoni ngan hall puas-puas. Hari cuti ni baru bukak sliding balkoni tu. Kasik dia lepas untuk main. Hari-hari biasa, tak digalakkan sebab balik dari amik dia dari umah BS dah nak dekat senja kan. Papa dia pesan jangan bagi main kat balkoni. Bahaya. Hurmm, aku turutkan ajelah..:)


Selamat berhujung minggu. Masih berkira-kira nak pegi ke mana esok.:)
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...