Saturday, May 21, 2011

Petang yang damai


Petang-petang Sabtu ni korang g mana? Aku pagi tadi pegi ziarah kakak ipar yang sarat mengandung kat Nilai nun. Kul 2 petang balik sebab Enady nak keje kul 4 petang. La ni tengah lepak-lepak kat umah ngan Dani. Kul 6 petang kang nak bawak Dani turun main playground kat bawah umah ni.


Sementara ni, biarkan dulu dia main kat balkoni ngan hall puas-puas. Hari cuti ni baru bukak sliding balkoni tu. Kasik dia lepas untuk main. Hari-hari biasa, tak digalakkan sebab balik dari amik dia dari umah BS dah nak dekat senja kan. Papa dia pesan jangan bagi main kat balkoni. Bahaya. Hurmm, aku turutkan ajelah..:)


Selamat berhujung minggu. Masih berkira-kira nak pegi ke mana esok.:)

3 comments:

NUR AIN ZULAIKHA said...

kak..saya tengok gambar yg last tu ade kerusi kat balkoni..saya tegur sikit eh..kot2 akak xperasankan..saya ase takut plak tgk sebab takut nnt dani panjat kerusi tu n amo jadi bukan2..dani kn da lasak..mane tau terlepas pandang nnt..harap alihkan ye..bile nk duduk situ baru la letak..sori kak..

Dayu said...

kete dani sama macam kete cha
kaler je lain

antalya said...

bersih & kemas jer umah ana ni. tolong kemas umah sy buleh??