Ke Majlis Kesyukuran Imaan 1 Tahun..


Oh no! Maafkan lah aku. Entry ni terperuk lama dalam draft. Sori sayang Imaan..:)

Thanks Fad di atas jemputan. Datang sorang je sebab Enady keje dan Dani pun masa tu kat kampung lagi. Set alamat yang Fad bagi kat GPS, tapi GPS pun sesat larat.. Hahaha.. hadoii. First time, Papago itu sangat tidak memberi komitmen kepada tuannya..tsk tsk tsk..Tapi sampai jugak. Guna instinct je..haha..

Imaan copy paste terus muka Epui..=p
takpe fad, sejuk nanti dia ngan Fad..=p
Sorang-sorang aku datang umah Fad ni. Gamble je la. Lagipun Ana aka Miera dah cakap jumpa nanti kat umah Fad. Tapi dia dah balik awal. Ada hal katanya. Patutlah aku carik kete dia takde..coii..Sorang pun sorang la. Boleh je bawak diri. Mula-mula makan kek SR tu..sedappp..carrot cake. pastu baru makan nasik lauk power siuttt.. favvy aku plak tu. Ikan keli curah sambal tu sedap gila! Terbayang-bayang lagi sampai sekarang..:)

kening terangkat, wa caya samalu...=p

Anak Fiza, alamak, aku lupa lak nama dia..
yg boy baju biru tu anak Sya, wafiey.
Dah lama sikit baru nampak Fiza..Ari tu dah jumpa dia kat Alamanda. Masa tu mana bawak baby kan.. Kali ni jumpa ngan anak dia. Sangat comel ok! Gerammm.. Dan aku jumpa sahabat baru juga, Sya. Anaknya Wafiey pun comel gila! geram ngan kulit gebus dia. Baru 7 bulan tu.. Semangat ko!

hah! aku dah ingat nama dia. Eryna! =p

Wafiey

Eryna lagik!

Elly n family

Dah nak balik baru Elly datang. Tu pun datang tak makan pun. Just bagi hadiah..Sempatla borak-bprak kejap..:) 

Ok Fad, thanks again. Lain kali jangan segan silu ajak ana lagi ye..=p

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...