Monday, March 14, 2011

Wedding on Saturday


Aku menghadiri satu jemputan kenduri kahwin kat Dewan Melati, Presint 3, Putrajaya. Anak sulung kepada Kak Izah, officemate aku. SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT INA DAN BUDI. (mase Ina bertunang, aku ada pergi tapi cari-cari entry tu tak jumpa la pulak..)

Aku datang single but not available.=p. Enady keje. KakYang pun keje. Tapi dah janji la ngan officemate yang lain. Dayan, Kak N, Nor. Sampai kat dewan tu aku nampak En. Farihan dok lepak kat sofa luar dewan tu. Aku baru je nak pegang Aina (anak En. farihan), dia punye meraung makk aihhh... Hihi.. Ok ok ok Aina.. auntie tak kacau. :) Maybe Aina fobia lagi dengan orang yang dia tak kenal..

Ni lah En. Farihan dan anaknye, Nur Ainaa. Mama Aina ada kelas memandu so, tak dapat hadir. tak dapat jumpa kak Laila..

Kak N aka Ibuafiqahhudzaifah and her daughter, Afiqah.

Dayana aka Dayan. Dulu dia ada blog tapi dah delete. Cantik baju pinknya..:)

My bos, Ciksu and her husband, Faizul. Kusyuk Ciksu tengok pengantin ye..:)
Tuuu dorang dok serbu pengantinla tu. Kitorang tengok dari jauh aje. :) Pengantin sangat cantik tau..
yang baju purple tu mak pengantin, officemate aku, Kak Izah. Semua single parents. Hahaha..

Tak dapat bergambar ngan pengantin, banner ni pun jadi la sebagai kenangan.
Memang puas hati. Lauk pauk yang sedap. siap atas meja ada dihidangkan sepinggan buah anggur yang takde biji tu. Sedapp.. Goodies bag yang marvelesss.. Terima kasih Kak Izah di atas undangan ini.

With love : AnaLyana

1 comment:

mamamarissa said...

minggu nie jue & icha plak nak gi makan nasi minyak :D