Tuesday, March 8, 2011

Gambar yang buat aku dan suami turut tersenyum sepertinya :)

Kat rumah mak uda, selang 2-3 buah rumah dari umah ibu ngan ayah aku. Ada kenduri arwah. Yang pegang Dani tu Nisa, adik sepupuku. Nampak gelap pulak Dani mase ni. Camera trick tu, Dani cerah sebenarnya..hahaha..
Dani dan pakcik Mie dia. Adik sepupu ku jugak. Kat rumah Mak uda. :) Garangnye muka ko mie. =p 

Thanks Abg Gee! Sebab tolong uploadkan gambar ni kat Fesbuk. Terubat jugak rindu ni kat budak tecik tu. Amboi Dani..tersengih-sengih awak ye..Syok eyh dok ngan Aki & Nenek. Jangan nakal-nakal tau. Mama ngan papa sayang Dani..Love u..

6 comments:

Miezah Ghani said...

dani dah sehat ek ?
syukur lahh ^^
kesian tgk dye waktu sakit dulu .
skrg dh okay bagus laa :)

evyn4ever said...

alor sedihnya...xpe asalkan dani sihat ...

aCik Anie said...

Sian Dani..
Demi anak... terpaksala berkorban..walau rindu tahap gaban.. Makin kecik si Dani.. teringat plak kat Hadif..huhu

Zana Adieyza said...

hope dani cepat sihat.. nnti boleh la balik ke putrajaya cepat kan..

shanieza said...

riang je tgk dani
dani dah sihat dah....
takpe ana nanti dani dah sihat bole bawa dia balik putrajaya..

shanieza said...

Alhammdulliah...

Dani dah sehat... ceria je tgk dani..