Friday, February 4, 2011

hari ni hari jumaat

salam jumaat semua,

apa khabar korang hari ni? Hope semuanya sihat2 belaka.

Hari kedua berada di kampung enady. Suasana kampung yang nyaman. Alhamdulillah, Dani dah pun faham apa itu bird. Kalau aku sebut bird je automatik mata dia akan melilau2 pandang atas carik bird. Dan pagi tadi, banyak betul burung2 berkicauan. Dani ape lagi dia, bising betul mulut dia menjerit kekaguman..hehe..

Oh ye, 2 minggu dah batuk Dani tak baik2. Juga cirit birit. Sampai melecet kat anu dia tu. Bila nak basuh poopoo dia, siapla, satu rumah bergegar dengan jeritan dia. Kita yg besar ni pun sakit kalau luka kena airkan, inikan budak sebesar itu..adala dalam seminggu jugak anu dia melecet. Now, melecet tu dah kering sikit. Basuh poopoo pun tak jerit dah.. Aku pakai bedak Agnesia je. Elok bedak tu, utk keringkan melecet.

Oklah, mau masak utk mkn tengahri. Tugas aku masak makan tengahri ngan mlm je..hehe..

Jumpa lagi nanti..

Noted : klu apdet thru hp mmg takde gambo lah ye..:)

Fresh from myc3.

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: