Friday, January 14, 2011

Terima kasih

Salam sahabat-sahabatku sekalian..

Terima kasih atas sokongan anda semua.

Saya sangat terharu...Sungguh.. Bila baca komen anda semua, terus air mata meleleh..

Tak sangka ramai yang support saya...

Buat masa ini, saya tak mempunyai kekuatan lagi untuk berkongsi apa yang saya alami di sini..

Insyallah, nanti saya akan kongsi jua.. Buat pengajaran ibu-ibu, bakal ibu dan tak kiralah siapa pun..

Doakan saya ya.. Lebih-lebih lagi Dani tu...

Terima kasih banyak-banyak...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

4 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Ana..kuatkan semangat ye..
Ktorang akan sentiasa doakan Ana ngan Dani..Tuhan sayang Ana tu..Tu sebab dia uji Ana kan..tul tak..
banyak bersabar ye Ana...

p R i n c E S s _ N said...

aku doakan y tbaek tuk ko & fmly...

mAmAbuDaK said...

akak nape anak akak...sedih saya tengok ari2 baca pasal dani ari ni tengok muka terok...sedih tao...dah rs dani tu ank saya dah...

MaR said...

salam pekenalan...moge awak tabah yer...